Specyfikacja Techniczna PDF Drukuj Email

Samochód dawca:

Ford Fiesta 1,6 Sport / Zetec S. Model z września 2008 do kupienia w dowolnym miejscu. Auto dostępne w promocyjnej cenie w M-Sport.

Silnik:

1,6 Zetec 16V - 1598cm3 - Ti-VCT; 4-cylindrowy rzędowy; DOHC; 16-zaworowy; głowica i blok wykonane ze stopów lekkich; zmienne fazy rozrządu.

Moc:

170 KM przy 7500 obr./min

Moment obrotowy:

192 Nm przy 5700 obr./min

Skrzynia biegów:

Pięciobiegowa sekwencyjna skrzynia biegów opracowana przez Sadev z płytkowym mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu i wzmocnionymi półosiami napędowymi. ECU opracowane przez Pi wyposażone w opcję zmiany biegów bez zdejmowania nogi z gazu sterowaną w pętli zamkniętej (z ang. "closed loop").

Zawieszenie:

Regulowane amortyzatory Reiger ze sprężynami Eibach, górne mocowania z łożyskami sferycznymi z przodu i z tyłu. Przednie amortyzatory z regulowaną siła dobicia i odbicia. Fabryczna tylna belka ze wzmocnionymi mocowaniami. Obustronnie mocowany sworzeń przedniej zwrotnicy. Sworzeń zwrotnicy z łożyskiem sferycznym łączącym wahacz. Pięciośrubowa piasta.

Hamulce:

Szuter (przód): 285 mm wentylowane tarcze AP ze sportowymi czterotłoczkowymi zaciskami.

Asfalt (przód): 310 mm wentylowane tarcze AP ze sportowymi czterotłoczkowymi zaciskami.

Tył: 280 mm wentylowane tarcze AP z jednotłoczkowymi zaciskami.

Hydrauliczny hamulec ręczny.

Układ kierowniczy:

Elektryczne wspomaganie kierownicy.

Felgi:

Szuter: OZ 6x15 Gravel

Asfalt: OZ 6,5x16 Aphalt

Nadwozie:

Wielopunktowa spawana klatka bezpieczeństwa ze stali T45. Zoptymalizowana pozycja za kierownicą i zintegrowana przednia poprzeczka klatki bezpieczeństwa. Opcjonalne gniazda podnośnika oraz możliwość zgrzewania liniowego.

Elektronika:

Dedykowany zestaw wskaźników firmy Visteon w stylu identycznym z fabrycznym zestawem wskaźników.

Wymiary:

Długość: 3953 mm. Szerokość: 1722 mm. Wysokość: 1481 mm. Rozstaw osi: 2490 mm. Masa: 1030 kg.