Opinie Klientów PDF Drukuj Email

Jest to moja pierwsza jazda tym samochodem. Auto jest małe, ale bardzo szybkie i daje dużą radość z jazdy. Jest lekkie i osiąga moc 163 PS przy wystarczającym momencie obrotowym. R2 jest 120 kilogramów lżejsza niż wcześniejszy model ST i z takimi hamulcami można bez problemu opóźniać hamowanie. Zawieszenia Reiger działa bardzo dobrze. Auto jest stabilne, posiada dobrą przyczepność i nie wykazuje dużej podsterowności. Sekwencyjna pięciobiegowa skrzynia Sadev działa sprawnie i pozwala na zmianę biegów z gazem w podłodzie. Markko Märtin, Były Kierowca Forda WRC

Moc to nie wszystko. Nowa Fiesta R2 wykazuje się również innymi atrybutami. R2 jest pełnoprawnym samochodem rajdowym z mocnymi hamulcami, pełnym zawieszeniem i wysokoobrotowym silnikiem o pojemności 1,6 litra. Dzięki sekwencyjnej skrzyni biegów R2 to najlepszy wybór dla zawodników chcących nauczyć się hamować lewą nogą. Wprawdzie sporty motorowe nie są tanie, nie muszą jednak być nad wyraz drogie. Maksymalny potencjał, minimum kosztów. Reiner Kuhn, magazyn Auto Bild

Stworzenie auta lepszego od Fiesty ST było zadaniem wręcz niemożliwym do wykonania, ale M-Sport sprostał wymaganiom i stworzył fantastyczny samochód w pełni wykorzystujący możliwości przewidziane w regulaminie Grupy R. Jak na samochód o pojemności 1600 cm3 auto charakteryzuje się zadziwiająco dużą mocą dostarczaną w sposób łatwy do opanowania. R2 wspaniale się prowadzi i jest wyjątkowo przyjazna kierowcy. Sekwencyjna skrzynia biegów i profesjonalne hamulce w połączeniu z zawieszeniem Reiger pozwalają bez trudu jeździć tym autem na granicy przyczepności. To auto nadaje się do wszystkich stylów jazdy, niezależnie od budżetu. R2 to bez wątpienia kolejny szczebel w karierze zawodniczej rozwijających się kierowców rajdowych, takich jak ja. Nie mogę się doczekać kiedy otrzymam swoją własną R2! Craig Breen, Mistrz Wielkiej Brytanii i Irlandii Trofeum Forda Fiesty 2009

Auto sprawia wrażenie zwartego małego samochodu, który bez problemu pokonuje wyboje i wzniesienia. [Matthias] Boon kierował autem z łatwością, wykonując minimalne ruchy kierownicą oraz szybkie i sprawne zmiany biegów połączone z hamowaniem lewą nogą. Po przejeździe zapoznawczym powiedział: „W porównaniu z innymi, to bardzo płynna próba". Mimo wszystko miałem wrażenie bardzo agresywnej jazdy – każde uderzenie kamienia o podwozie wywoływało u mnie grymas bólu! Nieistotne jak wiele razy siedziałeś w rajdówce na fotelu pasażera. Brutalność tego typu jazdy jest zawsze zaskakująca. Mimo to mała R2 zniosła wszystko bardzo dzielnie i wywarła na mnie niezwykle pozytywne wrażenie. Wygląda na to, że ludzie Wilsona stworzyli kolejnego zwycięzcę. Jerry Williams, Motorsport News

Charakterystyka Forda Fiesty R2 jest zachwycająca. W nadchodzącej klasie samochód ten będzie bezkonkurencyjny. Na krętych, asfaltowych trasach pozostawi konkurencję daleko w tyle. Zachowanie na drodze jest niewiarygodne. Samochód doskonale hamuje i jest łatwy w prowadzeniu. Gazeta Dnevnik, Słowenia

R2 to krok w przód względem Fiesty ST Gr. N. To auto spodoba się każdemu kierowcy: od młodych zawodników ostro walczących na rajdowych trasach po kierowców jeżdżących dla przyjemności. Sekwencyjna skrzynia biegów pozwala na bardzo agresywną jazdę, a jednocześnie samochód jest zaskakująco wybaczający. Możesz nim jeździć zarówno bardzo agresywnie, jak i bardzo łagodnie. Matthew Wilson, Stobart VK M-Sport Rally Team

esteśmy bardzo zadowoleni z R2. To prawdziwy samochód rajdowy z sekwencyjną skrzynią biegów, w pełni regulowanym zawieszeniem i żywo reagującym silnikiem, który brzmi równie dobrze jak pracuje. Każdy element samochodu sprawia olbrzymią radość z jazdy. W ostatnich miesiącach przeprowadzaliśmy wszechstronne testy. Wyniki jakie osiągnęliśmy są niezwykle pozytywne. Auto jest nie tylko szybkie, ale i mocne. Wprawdzie wyposażone jest w mniejszy silnik ST, ale na pewno nie jest wolniejsze. Jestem przekonany, że opracowaliśmy niezwykle konkurencyjny pojazd! Malcolm Wilson, Dyrektor Zarządzający M-Sport